Светот во кој живееме, а единствениот што го имаме, се соочува со огромен проблем со загадувањето. Пластичниот отпад е насекаде околу нас, а доказ за тоа е фактот дека секоја година се произведуваат повеќе од 350 милиони тони пластика. Ако продолжиме да се движиме во оваа насока, истражувањата покажуваат дека имаме точно 10 години пред да стигнеме до точката од која нема враќање. Време е да се преземат нови чекори во борбата за зачувување на планетата, а брендот adidas е еден од пионерите во таа мисија.
Модната индустрија има големо влијание врз екосистемот, како преку употреба на материјали кои не се биоразградливи и кои трајно ја загадуваат животната средина, така и преку штетни гасови кои се користат во производствениот процес. Токму ова беше појдовната точка за познатиот германски бренд да ја започне својата трансформација. Во далечната 1989 година, тие ја воведоа првата еколошки мотивирана промена во нивниот бизнис – ја забранија употребата на т.н. гасовите SF6, кои се едни од најголемите непријатели на озонот. Брендот со „трите црти“ нагласува дека одржливоста ја гледаат како маратон, а не како спринт, а оваа трка ја водат веќе 32 години и не планираат да запрат.
Во текот на оваа долга серија години, adidas направи промени во процесот на производство, пакување и транспорт. Употребата на природни и рециклирани материјали, новиот дизајн на амбалажата, употребата на биогорива во транспортот, се само дел од работите кои овозможуваат драстично намалување на создавањето штетни гасови и придонесуваат за зачувување на планетата. Покрај тоа, брендот се обврза да се префрли на користење 100% рециклиран полиестер до 2024 година, а потоа да го намали создавањето на штетни гасови за 30% до 2030 година, додека до 2050 година adidas се стреми да постигне климатска неутралност како компанија.
На патот кон зачувување на животната средина, секој чекор е важен и сè е важно! Затоа adidas повеќе од половина деценија соработува со организацијата Parley For The Oceans, која се залага за зачувување на океаните, пред се за намалување на пластиката што може да се најде во нив. Соработката создаде маици, чорапи и други парчиња спортска опрема, а во 2020 година беа произведени 13 милиони пара патики од Parley океанската пластика.
Акумулацијата на пластика во природата е голем проблем, но иновациите што ги воведе adidas во производството се дел од решението. Иднината не треба да се остави на случајноста и секој од нас уште денес треба да направи мали промени кои можат да имаат големо влијание. Фрлање пластика за еднократна употреба, паметно сортирање на отпадот, едукација, рециклирање, купување производи од природни материјали, се само дел од начините да придонесете за почиста и поздрава планета.
Придружете се на нашето EcoVision движење и бидете дел од позитивните промени. Заедно да ја зачуваме животната средина!
Комплетната EcoVision понуда можете да ја најдете во нашите продавници и online.
Тимот на Sport Vision