Познатиот италијански бренд Ellesse повторно успеа да ги израдува сите оние кои се постојано во движење и кои водат активен живот. Инспириран од весели бои и мотиви, Ellesse подготви широк избор на облека и обувки за момци и девојки.
Во новата колекција доминираат класични линии на Ellesse маици, шорцеви, тренерки, но и опфаќа чевли за ладните пролетни денови како и еспадрили и лесни платнени патики за лето.
Добар пар на патики е наједноставен начин да го направите вашиот оutfit модерен и урбан. Покрај тоа, постои и уште еден интересен факт: со овој модел можете да носите различни модни стилови, и да бидете сигурни дека не правите никаква грешка.
Спортски бренд со нота на италијански стил и дизајн, Ellesse продолжува да ги привлекува сите оние кои се љубители на спортска елеганција, а колекција пролет/лето 2016 веќе е достапна во сите Sport Vision продавници и ONLINE SHOP.
Препознатливите детали на линии и шари, Ellesse ги пренесува и на торби кои се потполен хит и оваа сезона. Комбинарјте ги заедно со Bray еспадрили во весели бои и постигнете врвен изглед.
Како настанал брендот?
Во 1959 година Leonardo Servado ја основал компанијата Ellesse, дизајнирал и започнал со производство на опрема за скијање. Италијанскиот кројач како харизматичен лик, Leonardo ги основал Ellesse во Перуџа, Италија и ги прекршил границите помеѓу мода и спорт. Името на компанијата го поставил според негови иницијали L и С, - elle-esse.
Добро познатото полу тркалезно лого по кој Ellesse е препознатлив, претставува пар скии кои прават пресек на топка за тенис и истите ја симболизираат компанијата во тие спортови.
Брендот најпрво достигнува реноме во производство на опрема за скијање, за потоа да ги отвори вратите на компанијата во светот на тенисот. За таа цел логото се редизајнира во тениска полу топка, а Ellesse го менува изгледот на тенисерите засекогаш – опремата брзо станува стандард на тениски терени.
Брендот е живописен и си игра со модели, бои и стилови. Секогаш е во центарот на случувања и забави. За време на 80тите години, Ellesse доживува маркетинг пробивање на пазарот, спонзорира маратон во Њујорк, Mercedes Benz, Perije, Ferarijev F1 тим и легендарниот возач Алана Проста. Во светот на тенисот, сите значајни имиња на терен излегуваа во Ellesse опрема. Kris Evert, Boris Beker, Duliamo Vilas се само некои од амбасадорите на брендот. Ellesse е официјален спонзор на 10 скијачки репрезентации и ски шампионот Марк Дардинели. Во 1986 принцезата Даниела од Монако се појавила на насловната страна на списанието “Pari Mac” со волнена Ellesse капа, а Servado во знак на благодарност, и испратил кутија со 1000 чоколатца. Кон крајот на декадата, Ellesse лансира нова скијачка колекција “Stardust” направена од светкава метална ткаенина и сатена и повторно Ellesse прави револуција на пазарот за скијачка опрема.
Брендот се до денес продолжува да постигнува успех и утврдува позиција во зимски спортови и тенис.