Суштината на уметноста на трчањето не е во тоа да бидеме најбрзи – покажа новото истраување на Adidas направено врз искуството на 6.000 тркачи од шест светски метрополи (Лос Анџелес, Њујорк, Лондон, Шангај, Токио и Париз). Студијата Why We Run покажала дека денешните тркачи се повеќе фокусирани на други бенефити, односно 87% од нив трчаат поради личен напредок.
Поради тоа тимот за трчање на adidas, во рамките на кампањата Faster Than_ во чиј фокус се личните приказни за развој и напредок, ги повика тркачите да дадат целосно нова смисла на значењето на зборот “брзо”, односно да го споделат мислењето дека “брзо е лично чувство”.
Истражувањето покажало дека динамиката на современиот живот е една од главните причини зашто луѓето решаваат да трчаат , па 60% од анкетираните сметаат дека редовното трчање допринесува за нивното психичко здравје, додека 47% од нив кажуваат дека трчањето им овозможува да се ослободат од стресот кој им го наметнува модерното секојдневие. 68% од испитаниците признава дека единствено додека трчаат не носат мобилен тлефин со себе.
Дури 34% од нив трчајќи запознале нов пријател, а 20% од нив го сретнале и својот партнер.
Водени од резултатите, луѓето од adidas ги повикаа овие тркачи да станат дел од кампањата Faster Than_ и да ги инспирираат другите така што ќе ги споделат своите приказни поврзани со личниот развој. Кампањата исто така, ги слави и тркачите како Martinus Evans, кој негативните коментари и смеењето на цена на неговото тело ги претвара во мотивација, или пак Noah Lyles моменталниот светски шампион во трчање на 200 метри во машка категорија.
Приказната на Chinae Alexander, покрупен фитнес модел, или Ellie Lacey, која преживеала трансплантација на црн дроб, а после тоа станала светски шампион во трчање, потоа приказната на Kathrine Switzer за надминување на предрасудите и животните препреки, исто така се дел од кампањата. Switzer е позната по тоа што била првата која учествувала на Бостонскиот маратон во 1967, кога машките тркачи на сила ја истуркале од стазата. Меѓутоа таа физички се изборила и ја завршила трката.
Благодарејќи на овие приказни, дизајнерите на adidas ги креираа овие нови модели на патики, но и опрема за трчање кој допринесува кон чуството за брзина кај самите тркачи. Нов, современ и лесен SL20 дизајн, со современ Lightstrike среден дел на ѓонот за експлозивни движења и брзина, преку маиците и долните делови на тренерки, adidas ја креираа колекцијата за било кој тркач.
Дадете му ново значење на зборот брзо во новите Adidas SL20 патики за трчање. Моделот пронајдете го во нашите продавници или нарачајте ги онлајн.
Тимот на Sport Vision